Bejelentkezés   Regisztráció Kosár (0Termék, 0Ft)

GY.I.K.

Gyakran ismételt kérdések.

Mennyi idő alatt érkeznek meg a csokoládék?

Legtöbb termékünk és alapanyagunk állandóan készleten van. A rendelést követően a csokoládé elkészítése a lehető legrövidebb időn belül, de maximum három munkanapon belül elkezdődik, melynek időtartama 2-3 nap.
A megrendeléstől számítottan a csokoládék kézhezvétele maximum 7-9 munkanapon belül várható. Amennyiben ez bármilyen oknál fogva nem megoldható, felvesszük Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon vagy e-mailben, és tájékoztatjuk a lehetőségekről.

Hogyan történik a szállítás a forró nyári napokon?

Amennyiben a külső hőmérséklet megkívánja, a csokoládékat speciális thermo csomagolásba csomagoljuk. A meleg hónapokban különösen fontos, hogy olyan címre rendelje a csomagot, ahol biztosan át tudja venni a küldeményt, mivel a thermo csomagolás csak 24 órán keresztül védi a csokoládét a megolvadástól. A thermo csomagolásért külön díjat nem számítunk fel. A jégakkukat nem szükséges visszajuttatni hozzánk.

Személyesen is át tutom venni a csokoládét?

Igen, vásárlóinknak lehetősége van a megrendelt termékeket csokoládéműhelyünkben (9400 Sopron, Faller Jenő u. 4.) személyesen is átvenni, nyitva tartási időben (Hétköznap 7.30-19.30, vasárnap és ünnepnapokon 9.00-19.30). Amennyiben ezzel a lehetőséggel szeretne élni, kérjük azt a megrendelése során jelezze felénk.

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Webáruházunkban az alábbi fizetési módok közül választhat:
1.) Rendeléskor előre utalás a megadott bankszámlaszámra: a rendelési folyamat során az általunk megadott bankszámlaszámra kérjük a vásárlás összegét elutalni.
2.) Utánvéttel történő fizetés: a rendelés teljes összegét a futárnak kell kifizetnie, aki ennek fejében átadja Önnek a megrendelt csomagot.
3.) Bankkártyás fizetés: a nemzetközi Wirecard biztonságos fizetési rendszerét veheti igénybe. Rendszerünk az alábbi bankkártya típusokat fogadja el:

Nagy tételben történő vásárlás esetén tudok igénybe venni kedvezményt?

Ha nagyobb mennyiségű, min. 50 tábla, csokoládét vásárolna, akkor kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot. A pontos megrendelés egyeztetése után egyedi ajánlatot készítünk. Email: office@harrerchocolat.com

Hogyan tudom módosítani a rendelésem, ha hibásan adtam le?

A hibásan, tévesen leadott rendelések módosítására illetve visszavonására a megrendelés ellenértékének utalásáig van lehetőség. Kérjük, hogy erre vonatkozó kérését haladéktalanul jelezze az office@harrerchocolat.com e-mail címen. Ezt követően csak külön írásbeli vagy telefonos egyeztetés alapján kerülhet sor a módosításra illetve visszavonásra. Amennyiben a termék már kiszállításra került, a rendelés visszavonására csak abban az esetben van lehetőség, ha a terméket bontatlanul visszajuttatták címünkre. Ebben az esetben a termék visszaküldéséből eredő többletköltséget a vásárlónak kell kifizetnie.

Reklamáció

Véleménye fontos nekünk! Amennyiben a vásárlás során bármilyen panasza merül fel, kérjük jelezze e-mailben az office@harrerchocolat.com címen vagy telefonon a +36 99 505 904 telefonszámon. A reklamációkat minden esetben kivizsgáljuk és indokolt esetben a terméket természetesen kicseréljük.